lördag 24 januari 2009

Varde ljus!

Jag har fortfarande paltkoma efter maten, det känns verkligen som att jag har ett helt lass sten i buken. Eftersom det var löningsdag (nåja...) igår lyxade jag lite extra ikväll och lagade mig en medium rarestekt entrecote. Såå gott!
Och det är faktiskt inte alltid "godare att äta gröt tillsammans än oxfile ensam", ibland är det rätt gött att bara sitta och käka ensam och bara behöva koncentrera sig på smaken...

Nu väntar lördagsfilmen på trean, King Kong, som jag också ska se helt själv. Jag blev inbjuden till SATC-kväll, men tackade nej eftersom jag plöjde igenom boxen för inte så länge sedan. Dessutom lär jag somna framför tvn ikväll och vill inte upplevas som ohövlig, hehe.

Föresten - titta vilken superfin lampa jag fick i julklapp av jobbet och som jag äntligen fått tummen ur och smällt upp i fönstret. Jag tackar det ödmjukaste för den, Shell!

Såhär fint lyser det numera i mitt fönster

Gött med kött

Inga kommentarer: