söndag 4 januari 2009

Fridens liljor, Maja!

Jag fick ett jättetråkigt samtal igår när jag jobbade, om nu ens ordet "tråkigt" passar in i det här sammanhanget...
Maja är död.

Det går inte att ta in, det var ju bara härom dagen jag fick en kram och ett gott nytt år av henne. Och nu finns hon inte med oss längre, åtminstone inte fysiskt.

Mina tankar går till Majas familj och närmaste, jag känner med er!

Nu har Maja gått före, vi andra kommer senare.
Det är alltså inte ett farväl, utan på återseende!

Vila i frid.


3 kommentarer:

Anonym sa...

Ja, verkligen.. och som sagt, det är förståeligt, eftersom hon va en sån glad och social tjej. Många flockades runt henne, verkligen en toppentjej! Hon har lämnat ett stort tomrum.. Ja, jag kände det.. gav det som förslag direkt jag fick veta. Mysak va ju som hennes andra hem, så jag tyckte självklart att vi skulle öppna. Ville inte att nån skulle sitta hemma helt ensam. Det är såna här gånger som man känner extra mycket att man måste ta hand om varandra! Sköt om dig vännen, kram!

Förresten, vilka bloggar har du läst? Vet nästan inte av några.

Anonym sa...

Oförståeligt!

Anonym sa...

missade mitt namn men äh. alla tycker att det är oförståeligt....