söndag 18 januari 2009

Ingen gourmetmat för min del

Slutet av månaden betyder att pengarna håller på att sina, vilket i sin tur innebär frysrensning. Idag åt jag en middag bestående av kyckling, pommes stripes och tacosås. Inte den ultimata kombinationen kanske, men det funkar åtminstone för en hungrig studentmage.

I eftermiddagen har jag fejat på lite här hemma: tvättat, städat och packat upp julklapparna som jag fick med mig hem i fredags. Och så mycket fint jag har fått som jag nästan glömt bort, jag måste visa er sen!

Senare ikväll kommer lite bilder från helgens fester, men först ska jag gå upp till skolan och göra klart kompletteringarna på mitt individuella radioinslag. Egentligen skulle jag göra det redan i tisdags men när jag vaknade halv ett och hade en buss att passa två timmar senare gick de planerna i stöpet. Dessutom hade jag huvvevärken också, konstigt nog...

2 kommentarer:

Anonym sa...

tack :)

Anonym sa...

Men oj, riktigt lång leveranstid! :P Då blir det desto roligare när man väl får dom eftersom man glömt bort vad man beställt, haha typ.

Jag känner igen det där med frysrensning :)