fredag 2 januari 2009

Fortfarande sjuk & nyårsbilder

Nej, nu jävlar får det vara nog. Ni förstår säker vad jag kommer skriva härnäst: jag är fortfarande sjuk.
Igår skulle jag ju egentligen jobba, men sjukt (!) nog ringde chefen på självaste nyårsafton och sjukskrev mig. VD har tydligen berättat för bossen hur krasslig jag har varit och hur synd det är om mig, vilket fick henne att ringa och säga att jag inte behövde jobba. Skönt att få vila upp sig, men det genererar tyvärr inga pengar...
Idag skall jag dock göra comeback på jobbet; halsen värker än, jag är hes som satan och näsan rinner men jag är less på det här nu. Kanske kan lite korvvändning bota mig.

Slänger upp lite bilder från nyårsafton, varsågoda!

Jag inledde kvällen med vulgosminkning, men det röda läppstiftet fick åka då det blev too much.

Lisa och Malin har huggit in på gómiddan!

Tog tyvärr ingen bild där man ser hela min snygga klänning, men på den här otroligt vackra bilden skymtar man den i alla fall!

Mamma kan aldrig hålla uppe ögonen på foton...

... därför hjälpte jag henne på traven!

The Bergman Bitches

MNK och älsklingen

Det här drack jag, haha.

1 kommentar:

derka sa...

Haha ;) Har inte klippt till den, ska fixa det här sen nångång snart :) Men visst är jag HET?!