torsdag 13 november 2008

Bloggtips

Jag har ingen schemalagd skola idag, däremot kommer jag att sitta hemma med skolarbete hela dagen. Mitt mål är att hinna med två radioanalyser (jag har gjort en!), läsa lite ur kurslitteraturen och så skriva en artikel till vår blogg som vi driver i kursen Medier i samhället. Ni kan följa med i vårt examinationsarbete om ni klickar på den här länken.

Vi som läser kursen är indelade i tio grupper, och tanken är att vi ska konkurrera mot varandra som riktiga redaktioner. Jag kan dock inte låta bli att tipsa er om den här bloggen, där min granne "Naken-Danne" har gjort ett tv-inslag om det ska vara sneda eller raka... Haha, ni måste se det! Själv ska jag återgå till mitt arbete nu, så kan ni förhoppningsvis läsa det redan i eftermiddag :)

2 kommentarer:

Anonym sa...

EXAKT! haha ja visst va de en rätt så bra beskrivning . haha tror jag fick med de mesta ... ;P tror de va på apbegrget jag hittade bilden hos dig förut om jag inte minns fel..

Anonym sa...

HAHAH VA DEN??? så fult.. nej jag snodde den typ just då du hade lagt upp den :P