tisdag 18 november 2008

Kvällen som försvann

Jag förstår verkligen inte vart kvällen igår tog vägen. Efter jag hade bloggat såg jag bara på halv åtta hos mig (det är ju skitbra!) och sedan läste jag lite böcker i radiojournalistiken... Och helt plötsligt var klockan halv tolv och egentligen läggdags för länge sen. Jag hade dessutom inte hunnit läsa allt som vi skulle, tiden måste verkligen ha gått skitfort igår!

Det visade sig dock idag att det inte gjorde så mycket att jag inte hade hunnit läsa allt, vi hade i princip bara genomgång av mikrofon-/inspelnings-/intervjuteknik i radiosammanhang under lektionen idag. Det var faktiskt skitroligt, jag och Angelica gjorde några fina intervjuer och inspelningar... Eftermiddagen var däremot inte riktigt lika lajbans, dels var jag trött och dels hade vi genomgång av ett redigeringsprogram som var allt annat än upphetsande.

Ikväll ska jag försöka sno åt mig en tvättid (har inte bokat någon), göra lite skolarbete och därefter se en film. Jag fick hem American Psycho igår och hade tänkt se den då, men kvällen försvann ju spårlöst som sagt... Men då har jag ju mitt roliga kvar ikväll! Jag fick föresten hem Sex and the city-filmen idag (värt att skicka filmerna i separata paket med en dags mellanrum?) och sen skitfrän tisha som jag visar senare. Ja, och så kanske det blir lite bilder från helgen också - we'll see...

1 kommentar:

Anonym sa...

Vaddå för bilder? Jag befarar det värsta........ Helgen var RIKTIGT KUL, Tack för den! Måste bli flera :-) Kram