torsdag 27 november 2008

Plus och minus

Ååååh, nu ska jag alldeles strax fara iväg och dansa funk. I love, love, love funk! Det är så himla roligt, och jag uppskattar det ännu mer när det blir så sällan mellan gångerna - fast självklart önskar jag att jag kunde vara med varje vecka.
Det är precis dans jag behöver just nu, när jag är lite halvdeppad. Jag får inte tag i någon praktikplats, jag kommer inte på vad jag ska göra ett radioinslag om och allt känns bara käpprätt åt helvete.

Fast efter funken ska jag troligtvis till Hanna också, om hon nu svarar i telefon och kan säga om det går bra eller inte. Hanna om du läser det här, pick up the fucking phone!

Jag har föresten klippt mig i eftermiddag också och det blev kanoners! Tyvärr förstörde snön Cristels snygga styling på hemvägen. Men jag misströstar inte, jag älskar el facto att det snöar ute :)

2 kommentarer:

derka sa...

det blir intresant att se ;)

Anonym sa...

Hej hej! Hur är läget? :) Är det okej om jag länkar till dig på min blogg? För din är en av dom roligaste att läsa.. hehe, så jag tänkte att nån fler kunde få upptäcka det ;P