söndag 16 november 2008

Tillbaka till sängen!

Jag tog mig faktiskt upp ur sängen idag, till slut. Klockan var väl kring tre, men bättre det än att jag fortfarande legat där. Måste dock snart återgå till sängen igen, eftersom jag ska ha möte med min radiogrupp klockan 8 imorgon - vilket jag fick veta bara för en stund sedan. Det känns hyfsat jobbigt, men lika bra att få det gjort...

Den här kvällen har - precis som igår- varit trevlig. Jag och Emma har käkat pizza och sett film. Pizzan kunde jag dock hoppat, jag var knappt sugen och därmed fick jag bara dåligt samvete av att trycka i mig kalorier som jag inte ens uppskattade till fullo. Men mat är ju socialt, så det är det bara att svälja och bli fet.
Filmen var däremot ett bättre inslag under kvällen. Vi såg "P.S. I love you" och jag lyckades hålla mig från att lipa nästan till slutet. Det måste fan ha varit en bragd eftersom att alla andra som sett den säger att de grät genom hela filmen. Emma började snyfta redan i scen två typ...

Ja, och så måste jag berätta en ful sak som jag glömde i inlägget nedanför. Killen som jag lånade toapappersrullen av hoppades jag på att inte se de närmaste veckorna tills han glömt mig (om det nu går?). Men vem tror ni stod i dj-båset på Kalles hela kvällen igår? Just det, toapapperskillen! Gissa om han garvade en del när han fick syn på mig... :P

Inga kommentarer: