söndag 16 november 2008

Idag bloggar jag från sängen...

Jag hade en skitrolig kväll igår; snacka om uppryckning från förra festen här i Piteå som var lite halvseg. Kvällen började hos André där vi spelade Våghals, riktigt jäkla kul var det! Jag fick bland annat gå över till grannen och fråga om en toapappersrulle och påstå att jag hade råkat förväxla en huvudvärkstablett med lavemang... Konstigt nog var jag stolt över mig själv efter det, för att jag vågade (thanks to the beer, maybe?) men framför allt för att jag inte började skratta. Innan det skulle jag nämligen ringa Lisa och prata låtsasspråk tills hon la på. Det gick väl sådär, jag skrattade mest och fick inte fram ett ljud. Saken blev inte bättre av att Lisa sa roliga saker också som "Anna, vad är det? ÄR DU HÖG?"

Så ni som fick underliga sms av mig igår - det var en del av spelet. Sorry ;)

Sen drog vi vidare till nästa efterfest på Ankars, som också var rolig. Det var mest okänt folk där för mig, och alla var supertrevliga! En av tjejerna sa att jag var tvungen att vara med på fler fester, och det lovar jag att jag ska vara.
Slutligen drog vi på Kalles och slog klackarna i taket till stängning, och avslutade det hela med en burgare på Max. Fyfan vad gött med fyllekäk!

Jag skulle kunna berätta en massa skojiga saker känns det som, men då blir jag så innihelvetes långrandig. Och så måste jag försöka ta mig upp ur sängen snart, jag börjar ta mitt slackerbeteende till en ny nivå...

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ja, det är väl inte så att jag saknar Lycksele direkt, nog för jag trivdes där väldigt bra. Och som du skrev, har som ingen riktig klass att hänga med och så är distansförh. lite jobbigt från och till såklart.

Anonym sa...

Gillar din turkosa klänning väldigt mkt förresten =) /E