torsdag 27 november 2008

En naglbitare ikväll på P3

Ikväll sänder P3 live Nagelfars spelning från House of Metal tidigare i år. Jag var ju på plats på den, men jag sov mer än vad jag lyssnade under spelningen. Om ni undrar hur det är möjligt att somna under en black metal-spelning stavas lösningen: öl. Jag hade fått i mig ett par tre, tio stycken under kvällen och publikens knuffningar fick mig att vaggas in till ett sömnliknande tillstånd...
Så jag kanske helt enkelt får lyssna på spelningen för att veta vad jag missade, även om jag inte är något stort Naglfarfan.

Jag kommer dock ihåg mina och Tinas fina ordvitsar före och efter spelningen om "naglfar, naglmor och så lilla nageltrång..." Haha, oslagbart!

Olivius och gänget blev sur för att jag slumrade när de gjorde sitt bästa för att leva om...

Inga kommentarer: