söndag 2 november 2008

Tiden går fort när man har roligt

Nu är det bara en timme kvar innan bussen går tillbaka till Piteå.
JAG VILL INTE ÅKA ÄN!
Det är så mycket jag vill göra när jag är hemma, så många jag vill träffa men jag hinner aldrig med allt och alla...

Och det känns jävligt jobbigt att jag måste packa, trots att jag bara har varit här sen i onsdagskväll har jag redan hunnit sprida saker över hela lägenheten. Och som grädde på moset är jag fortfarande småbakis vilket gör mig ännu mer opepp. Åååh!

Jaja, jag slänger nog upp några bilder när (om?) jag kommer hem i natt. Imorrn börjar jag trots allt inte förrän kl 13. Skönt med en mjukstart på veckan i alla fall!

1 kommentar:

Anonym sa...

nej jag vet, det går fort! Men se det från den ljusa sidan, du har förhoppningsvis haft roligt då du varit hemma :)