fredag 14 november 2008

Morsan på ingång!

Om några timmar får jag besök, då kommer nämligen min mami hit! Vi ska gå och shoppa en sväng (fast mamma kommer väl antagligen hitta mest i min garderob, hon älskar att "låna" mina kläder) och i kväll ska hon färga mitt hår. Äntligen blir jag av med den här hemska utväxten!
Det blir nog även en god middag, och kanske en vinflaska till det? Hur som helst får vinet vänta tills efter hårfärgningen så att inte resultatet blir konstigt...

Eftersom mamma ska vara här till imorrn måste någon av oss sova på den läckande luftmadrassen som Lisa hade med sig hit. Och jag tänker faktiskt vara så artig och offra min rygg; jag tänker faktiskt på de äldre! ... om mamma läser det här medan hon är hos mig kommer jag nog få mig en smäll, haha ;)

Hela familjen Bergman, mamma är alltså den blonda tanten (nu stryper hon mig ifall hon läser det här ikväll)!

Inga kommentarer: