tisdag 18 november 2008

Skrämmande filmer är bra filmer

Nu har jag äntligen sett American psycho, som folk tjatat på mig att se. Och ja, den var ruggig, äcklig och psykiskt påfrestande - en riktig höjdarfilm med andra ord! Jag har väldigt svårt för att bli rädd av thrillers o.dyl., åtminstone för att få bestående men av de, men i natt kommer jag nog ha lite problem med att somna...
Tur att jag kan tänka på Christian Bales kropp i filmen. Eller nej, vad säger jag?! Självklart ska jag tänka på min Simon! Fan vad jag hatar att ha han 23 mil bort varenda kväll (och morgon, och dag, och...)!!

Det går dock inte att förneka att Bale är minst sagt vältränad i AP...

2 kommentarer:

Anonym sa...

Haha tur då att det finns älgkött! :D
Haha hans kropp är verkligen helt okej!

Anonym sa...

Läs boken om du inte gjort det redan, efter den är filmen en besvikelse.