måndag 3 november 2008

I varma, sköna Pitää

Jag hoppas att ingen blev orolig igår när jag inte bloggade som jag sagt när jag kom hem, men jag va bara för trött för att kunna formulera något vettigt. Som vanligt kanske, fast ändå lite värre än normalt.

Trots min ovilja att åka igår kväll känns det nu skönt att befinna sig på en ort där solen skiner och det inte finns en ynka tillstymmelse på snö på backen. Visst gillar jag vinter och snö, men det är kylan jag fasar inför. Låt mig få köpa upp ett lager koftor, halsdukar, vantar, varma skor, mössor, etc, etc så kan minusgraderna få komma!

Nej, jag har inte riktigt tid att sitta här och lalla på nu heller, jag har föreläsning om 40 minuter. Men ni får ha en gó dag, jag slänger upp en bild från i lördags så länge - då kan ni ju få gissa vad vi (åtminstone jag) skulle föreställa.

Snygga var vi i alla fall, det är då ett som är säkert!

1 kommentar:

Anonym sa...

Haha, du var klockren ;)Joppas du hade roligt :)??