torsdag 20 november 2008

Morsan é okey!

Jag ska alldeles strax gå och lägga mig, först ska jag bara hänga den sista tvätten och packa lite till inför morrondagen. På tal om det har jag bara ett mål för imorgon: att hinna med bussfan! (Får inte missa, får inte missa, får inte...)

Avslutar mitt dygn med lite bilder från mammas besök i helgen. Better late than never!

Min gulliga mamma vid middagsbordet. Lägg märke till min fina pommes frites-krydda som en viss kusin stulit åt mig! Haha ;)

Det kallas ociviliserad ungjävel/hungrig

Skönsång (...) framför Idol.

Jag vet att det ser något osmakligt ut, men det är faktiskt riktigt mumsigt. Toppar man denna exotiska fruktkompott med passionfreiche är det en oslagbar efterrätt!

Haha, som ni ser fick gamlingen sova på golvet trots allt... på världens plattaste madrass, dessutom!

1 kommentar:

Anonym sa...

Får jag låna ditt golv igen? En riktig toppenhelg - Tack Annsson!