fredag 7 november 2008

Simon är med i tidningen idag

Nu ska jag alldeles strax börja gå mot bussen, så att dagens tidigare misstag inte upprepas... Men innan jag lämnar Pitää måste jag bara visa er den här artikeln, där min kära sambo intervjuas med anledning av att han har börjar träna Betseledamerna. Tydligen har de publicerat en gammal bild på honom i papperstidningen, där han enligt egen utsago ser ut som en krigsförbrytare. Det ska bli roligt att se om det stämmer när jag kommer hem om några timmar.

Det roligaste med artikeln tycker jag dock är att intervjun gjordes när Simon satt jag sket på sitt jobb. Självklart står det inte i artikeln, men han berättade det för mig igår och jag höll på skratta ihjäl mig... Jag tycker Ruuth kunde ha fått med "ploppen" i ett pratminus också, HAHA!

Okej, nu börjar det spåra ut med bajshumor här. Bäst jag beger mig!
Ha en trevlig helg allihopa, för mig slutar helgen ungefär nu.

Inga kommentarer: