onsdag 26 november 2008

Fejkbook

Ny dag, nya tag... Jag återgick till mitt nyfunna slacker-jag igår; jag gjorde verkligen ingenting på hela dan. Lallade på framför datorn, ringde några (förvisso rätt viktiga) samtal och svor över att jag inte fick igång internet på min lappe. Det är fortfarande inte igång, snart blir jag förbannad. Jag måste faktiskt kunna betala mina räkningar!!!

På kvällen blev det dock mer uträttat, eller jag befann mig då inte på Villhill i alla fall. Vi käkade middag hos pappsen och jag kikade igenom Lisas skolkatalog. Jag önskar faktiskt att vi hade skolkatalog på högskolan också - trots att jag aldrig blir så ful som på just skolkortet. Jag ser alltid bajsnödig ut OCH har ett fejkleende världen sällan skådat. Men ändå, det är ju kul att kunna sitta och bläddra och kommentera alla idioter. Haha.

Slutet av kvällen spendera jag hos en skräckslagen VD. Hon var rädd för att vi såg El orfanato - Barnhemmet - och satt mest och blundade och höll för öronen. Riktigt gulligt, precis som när man var liten... Filmen var hur som helst riktigt bra, förutom slutet såklart. Vad är det med rysare egentligen, varför måste de jämnt sluta dåligt?

Nej som sagt - ny dag och dags att vara lite aktiv!

Jag kan tillägga att vi var så jävulst snygga igår! Eftersom jag hade slut på både schampoo och balsam var jag lagomt flottig och härlig i håret...

Haha, jag kan bara föreställa mig hur glad VD kommer att bli när hon ser den här bilden... ;)

3 kommentarer:

Anonym sa...

hehe usch ;p
men det blir dyrt för oss nu, 5250 i månaden plus el i tre månader gaah plus att isac är varslad...... de fick han veta efter vi tackade ja till lägenheten ;p

Anonym sa...

ja jag vet,, tkr lite synd om han ! :( men men de får väl funka i alla fall.. men hans dryga vän HANS får såklart vara kvar för han är ju deras lilla gullegriiiiis ååh vad störd jag blir !!!!! :(

hoppas också de du kan ju säga till om du vet någon som vill bo billigt ;)

Anonym sa...

Men snyggt! :O:O
Tkr du att jag ser ut som ett barn? :P