onsdag 5 november 2008

Om fyra månader fyller en snygging år

De som säger att man kan göra stan i Piteå på en kvart vet sannerligen inte vad de snackar om! Jag har varit på stan idag för andra dagen i rad, även idag blev det en två timmarsrundvandring i affärerna - men jag är ändå inte "klar". Jag kom däremot hem med lite grejer idag; en rutig hill billy-skjorta och en over size-tischa med leopardtryck. Dessutom blev det, precis som en går, en julklapp inhandlad. Fan vad skönt det känns att få göra bort lite sånt! Jag har intalat mig själv att jag ska vara klar med all julklappsshopping senast en månad innan julafton, vi får väl se hur det går med den saken...

Idag har jag föresten haft en riktig snyggdag där jag bara har gått runt och känt "fan vad snygg jag är!" Ni vet, motsatsen till fuldagarna då bara allt känns fel. Det är jäkligt uppfriskande att få känna sig fullkomligt gorgeous mellan varven också, kan jag meddela.

Slutligen kan jag meddela att det idag är exakt fyra månader kvar innan jag kommer klampa in på Systembolaget och fylla en kasse med några alkoholhaltiga drycker. Efter den dagen kan jag dock sluta fylla år, 20 jordsnurr får räcka.

Idag är jag/känner jag mig som en heting!

Inga kommentarer: