tisdag 18 november 2008

Disk-oh

Varför har jag jämt så mycket disk? Jag bor ju faktiskt ensam och äter två mål hemma om dagen, men ändå tycker jag att jag diskar flera timmar om dagen... Eller det kanske bara känns så för att det är riktigt förbannat tråkigt?
Jag livade dock upp dagens diskning med In Flames. Det var ett tag sedan jag lyssnade på dem, på sistone har det blivit mer "radiomusik" (fast P3 och framförallt Bandit är ju duktiga på att spela Fridén & co). När jag tänker efter tror jag att det hela beror på att jag blev jäkligt besviken när jag missade deras konsert i Göteborg för två veckor sen... Jag hade velat vara där och sett både In Flames och Sonic Syndicate, det hade varit mumma för öronen!

Tvättstugan var bokad och jag är för trött (läs: lat) för skolarbete så nu blir det filmen i stället. Sen ska jag börja packa för att vara riktigt säker på att inte missa bussen på torsdag, som sist...

Inga kommentarer: