torsdag 6 november 2008

Tredje dan på stan

Hey guys, guess what I've done tonight?
- Jag har varit och shoppat såklart! Efter middagen, sådär kvart över fem bestämde jag mig för att ta en fem minuters promenad ner till Piteå City eftersom jag hade spanat in några sexiga underkläder på H&M. Tyvärr var det tydligen fler tjejer i min size som ville sexa loss i ett par röda spetsundies, för min storlek var slut. Men jag behövde dock inte misströsta, för istället hittade jag en uppenbarelse i grönturkos och volang - en klänning förstås! Min garderob svämmar snart över med klänningar i olika färger och former, men vad gör det? Livet är en fest så det finns alltid tillfällen att bära dem! Den har tror jag att jag ska ha på jul, om jag kan hålla mig till dess. Annars kan jag ju alltid tjuvinviga den lite innan.

Nu är det däremot färdigshoppat för mig ett tag framöver, tror jag. Innan jag köper något nytt ska jag i alla fall rensa bort lite och eventuellt sälja en del... Hade det inte varit jul snart hade jag lätt infört köpstopp på mig själv!

Kvällens planer för mig blir att packa, eftersom att jag ska åka till Lycksele imorrn - igen. Jag vill inte dit i helgen! För det första känns det så jävla drygt att åka buss, det var ju nyss jag klev av den där evighetsresan känns det som. Och för det andra ska jag bara jobba, jag kommer typ inte att hinna med något annat. Ååh, ibland känner jag bara för att säga upp mig och hitta ett jobb här så att jag kan åka till Lycksele i princip när jag vill...

Snälla, låt mig stanna i Pitää i helgen!!!

1 kommentar:

Anonym sa...

förstår dina tankar att behöva sitta på en buss som tar evigheter...