tisdag 11 november 2008

Små ljus i vardagen

Ibland får man små saker som kan vända en dålig dag till en bra, eller göra en redan bra dag super. Härom kvällen fick jag till exempel ett mail från Artúr, en spansk kille som bodde hos mig och min familj under ett utbyte för snart två år sedan (hjälp vad tiden går!). Han ville bara säga att han tänkte på mig ibland och att han hade det jätteroligt när han bodde hos min familj. Så gulligt!
Artúr har börjat plugga konst i Barcelona nu också, så jag hoppas att jag och Lisa kan träffa han när vi åker till Barca nästa sommar. Han blev ju dessutom lite kär i Lisa när han var i Lycksele, så det blir nog ett fint återseende. Haha!

I lördags fick jag även varsin fin grej av VD och Sandra. VD gav mig ett gulligt tackkort för våra gymnasieår tillsammans och av Sandra fick jag den supersnygga tavlan som jag redan har visat en gång på bloggen. Hon ville däremot inte ha betalt för den, så jag ska försöka hitta på något fint att ge henne istället för pengar...

Tack allihopa som förgyller mitt liv, ni är bäst!

Här hänger tavlan så fint :)

Originalbilden som hon har utgått från finns här

Snygg-VD och gullekort ;)

Jag och Artur, i februari 2007

2 kommentarer:

Anonym sa...

Vad avis jag blir på er som ska till Barcelona! Jag vill också tillbaka!

Anonym sa...

Snygg tavla! OCH en snygg fruktkorg :-)