lördag 15 november 2008

Jag kanske får ta och skaffa mig en ny sambo snart?

Det känns som att klockan är way more än kvart i två. Jag och mamma har hunnit gå på stan en kort sväng, jag har haft en liten sightseening runt Piteå, bland annat förbi skolan och vi har spelat kort, druckit kaffe och ätit det sista av gårdagens underbara efterrätt. Och just det - vi var förbi djurmagasinet och jag hittade en jättesöt, lurvig dvärgkanin som jag ville ta med mig hem. Jag börjar bli rätt sällskapsjuk av att bo ensam...

Nu har i alla fall mamma farit och jag är just ensam igen. Jag ska göra färdigt min artikel som jag egentligen planerade att skriva i torsdags, sen ska jag väl bara invänta kvällens fest. Om det nu blir någon, med min tur ligger väl alla helt utslagna av baksmälla och orkar inte en till kväll.

Ska bjussa på några bilder från mammas besök sen, men ni får hålla till godo med detta snygga kort från min hårfärgning tills vidare :)

2 kommentarer:

Anonym sa...

what a beauty!

Anonym sa...

Tycket du ska bjuda på några bilder nu istället för sen!