onsdag 26 november 2008

Kållår

Jag har inte varit så duktig idag heller. Jag har skrivit en bit på min artikel (snart klar!), Jimmy har varit här och försökt hjälpa mig med att få igång internet på min dator - det är omöjligt - och så har jag varit på Dollar tvärt och hälsat på VD som har börjat jobba där. Hon lyckades lura på mig sugrör med smak (!). Jag lovar att återkomma om de när jag köpt mjölk och testat de.

Men viktigast av allt är att jag har invigt en av mina traderaklänningar idag. Jag kände att jag behövde, bokstavligt talat, en färgklick i vardagen, därav blev det den i dag. Jag ska börja köra på det; färgglatt till vardags och enbart den lilla svarta till fest. Då har man oftast så roligt att färg inte är nödvändigt.

Nej, det är ingen bulle i ugnen ni skymtar, utan en luftficka. JAG LOVAR!!

1 kommentar:

Anonym sa...

Vad snygg du är! :)