torsdag 30 oktober 2008

Lillebror är på besök

I natt har jag och Simon en nattgäst i form av lillebror. Ja, Zorro alltså. Men han är ju som den lillebror jag aldrig haft, om än i en fyrbent och hårig variant. Tyvärr blir han lite orolig när han vistas i lägenheter, han går runt här och gnäller och verkar vilja ut. Men det blir nog bättre snart, han kom hit ganska nyligen. Fast trots att han bara har varit här en liten stund har han redan hunnit med lite tokigheter. Bland annat skulle Robban (som har varit här och bakat med mig hela kvällen) fota honom. På första bilden blev det dåligt ljus, men när Robban skulle ta en ny bild blev Zorro tydligen lite less och hoppade helt sonika upp och klappade till kameran. Haha, det var verkligen en rolig syn... Kameran klarade sig dock bra, ska tilläggas.

Idag har jag varit en sväng på stan med min kusin Jessica, vi båda har varit på jakt efter en Halloween-outfit. Vi har båda samma problem. Eftersom att hon bara är uppe tillfälligt från Stockholm och jag är nere en sväng från Piteå har vi ingen garderob som vi kan använda oss av till att komponera en bra utstyrsel. Jag vet att det är nog svårt att komma på vad man ska vara själv (jag antar att det är många som ska spöka ut sig i helgen?), men har någon en bra förslag är det mer än välkommet. Lördan börjar ju närma sig med stormsteg...

1 kommentar:

Anonym sa...

bara litesynd att jag INTE lyckades knäppa bilden då han gjorde det, eller för den delen hade en filmkamera ! Då hade de varit skit bra, men dom har ju ingen blixt ;)