tisdag 21 oktober 2008

Bäckis blodbad

Kan någon förklara för mig varför det ska vara så jävla svårt att kliva upp på morgonen? Igår försov jag mig som sagt, i dag tänkte jag ta en liten sovmorgon och hade ställt klockan på nio för att ändå hinna få något gjort. Men lika förblånat stängde jag av alarmet när det ringde och fortsätter att sova. Lyckligtvis ringde pappa där vid tio, så då var det färdigsnarkat. Jag blev riktigt glad också när han ringde. Han hade nämligen läst min blogg härom dagen och sett att jag behövde ett nytt puder. Eftersom att han ska till Umeå på torsdag skulle han kila in på Make up store och köpa ett åt mig, riktigt snällt! Jag har beställt smink med han förut också och då har det blivit rätt, så jag har full tilltro till honom. Detta visar ju även att bloggen kan användas till att efterlysa tjänster, hehe.

När jag ändå är inne på pappsen måste jag gratulera han till hans andra fortkörningsböter i år, som han fick igår. Grattis farsgubben, bra jobbat! Nu är det ju bevisat vart jag har fått min tunga högerfot ifrån. ;)

Morgonen började föresten underbart även i dag. Jag skulle raka benen för första gången sen i somras (min hårväxt på benen är väldigt liten, ska tilläggas) vilket slutade med att jag skalade bort en bit hud från smalbenet. Det svider fortfarande som fan, men det har i alla fall slutat blöda turligt nog. Det är besvärligt när det bara forsar blod och jag inte har något plåster hemma...

2 kommentarer:

Anonym sa...

du å din klös mani!

Anonym sa...

Undrar just vem det var som läste bloggen och vidarebefordrade din önskan..........;-)