tisdag 14 oktober 2008

My savior!

Hanna har verkligen räddat min kväll! Hon gav mig ett tips på vad jag skulle kunna skriva om till artikeln. Ingen förstasidenyhet kanske, men i alla fall en räddning på mina bekymmer. Tack vännen! :)

Just nu sitter jag och ser "S.O.S Familj". Jag hade egentligen lovat mig att aldrig se det eftersom att jag bara blir upprörd av jobbiga ungar - som i t.ex. Nannyakuten eller vad det hette. Men eftersom jag redan har varit inne i ett irritationsmood hittills i veckan kanske det inte spelar någon roll..?

Puss på dig, Hanna :)

1 kommentar:

Anonym sa...

Haha, jajemen! hon bor här sen i augusti. packade bilen full av kläder och hade ingen aning om hur länge hon skulle stanna här (hon hade ju aldrig varit här innan så hon kanske skulle hata staden?), men nu har hon jobb och boende och fick nästan magsjuka av att åka upp till Lycksele under marknan så, hon lär stanna... :) nu pågår mission få-ner-de-två-emelierna.. ;)