måndag 13 oktober 2008

I hate mondays.

Usch, jag känner redan nu hur negativt det här inlägget kommer att bli... Men låt gå för den här gången.

Jag är ruskigt trött i dag; som alltid på måndagar när man har spenderat sin helg i Lycksele. Det är jäkligt jobbigt att bussen inte kommer fram förrän halv tolv på kvällen. Innan man har kommit hem, packat upp väskan och gjort kvällsbestyren är ju klockan nästan ett. Det var dock inte lika blodigt jobbigt att åka hem i går eftersom jag träffade Sandra på bussen, som jag kunde snacka med tills hon hoppade av i Skellefteå. Sista biten var däremot en pärs, jag fick akut åksjuka och höll på spy sista biten - huvva!

I vilket fall hade jag tänkt slänga mig på sängen en stund och koppla av framför tvn när jag kom hem från skolan i dag. Men tror ni inte på självaste fan att jävulskapet har pajat! Med andra ord missar jag I ditt ansikte i kväll, som är ett av mycket få program som jag följer. Här skulle det kunna följa en lång radda svordomar, men jag skippar de nu för ni förstår säkert poängen utan kraftuttryck.

Nu sitter jag i alla fall och klurar på middag, blev bara en macka till lunch i dag så magen skriker efter föda. Kylen är däremot tom eftersom jag tömde den innan jag for (i ärlighetens namn är den aldrig speciellt välfylld) så det är bara att bege sig ut och handla. Riktigt jobbigt...

Inga kommentarer: