torsdag 30 oktober 2008

Ska nästa låt heta Brainwashed?

Är det bara jag som inte hajar någonting av det tidningarna skriver om "Britneys succécomeback"? Själv tycker jag att Brittan är sämre än någonsin, med sjukt störande och hjärntvättande låtar. Smaka bara på de här två exemplena från hennes senaste låtar:

Womanizer:
Womanizer, woman-womanizer You're a womanizer Oh womanizer, Oh you're a womanizer baby You, you, you are You, you, you are Womanizer, womanizer, womanizer (Womanizer)

Radar:
I don’t think you know (Know)

I’m checking you
So hot, so hot
Wonder if you know
You're on my radar
(On my radar)
On my radar
(On my radar)
And yep I notice you
I know it’s you
Choose it, you don't wanna lose it
You're my radar
(On my radar)
On my radar
(On my radar)

Vem fan är upphovsman till dessa urusla låtar? Någon som har dålig fantasi? Någon som är besatt av orden womanizer/radar? Jag måste kolla upp saken... Att Britney sedan slänger av sig kläderna i Womanizer-videon, det måste ju vara det slutgiltiga beviset på hur dålig låten är. Jag kan bara föreställa mig vad producenten tänkte när han skulle göra videon: "Okej, nu måste Britney vara naken och sexig i videon så att ingen tänker på hur dålig låten är"...

Snickra ihop lite bättre låtar så kanske du kan behålla åtminstone trosorna på nästa gång, Britney.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Inte klagar du väl på min älskling ;)?

Anonym sa...

Inte klagar du väl på min älskling ;)?