lördag 4 oktober 2008

Den största stjärnan är off ice

Just nu sitter jag - precis som större delen av Sverige säkerligen också gör- och ser Stjärnor på is. Jag vet inte riktigt vad jag tycker. Jag är inget större fan av konståkning, inte ens när det är kändisar som åker. Men nog finns det en dos underhållningsvärde i det alltid.

Men oavsett hur duktiga eller roliga stjärnorna är på isen, så finns det en stjärna som överglänser alla. Jag syftar på underbara Carolina Gynning såklart! Och inte nog med att hon är både rolig och fullkomligt gorgeous, hon skriver dessutom en av mina absoluta favoritbloggar. Hennes annorlunda skönhetstips (spermakräm i ansiktet, någon?), ångestkänslor och konsnärliga (rätt så nakna ibland-)bilder levereras inpackade i ett vulgärt språk. Dessutom finns inte en dagens outfit så långt ögat kan nå... Eller jo föresten, en gång levererar hon ju en bestående av "trosor munkjacka cigg slim".

Inga kommentarer: