onsdag 15 oktober 2008

Redaktionsövning

I dag har jag en spännande dag framför mig! Vi har redaktionsövning med journalist tvåorna hela dagen, där vi är indelade i fyra redaktioner som ska tävla emot varandra om att producera en tidning. Innan kl 15.30 ska tidningen OCH webtidningen vara klar, så det är rätt stressigt med andra ord. Jag är dock lite nervös för jag läste informationsmailet som gick ut för några dagar sedan först igår kväll. Där stod det att vi skulle komma väl förberedd med någonting att skriva om, och ni kan ju tänka er hur förberedd jag är när jag läste mailet klockan tio igår...

Jaja, det kommer nog bli skoj ändå! Nu ska jag återgå till frukosten, men ni får ha en bra dag allihopa :)

1 kommentar:

Anonym sa...

Det tror jag med att det blir, trots att du inte hunnit förbereda dig så mycket! Du verkar kunna styra upp saker och ting hur som helst :) Som svar på din fråga är jag hemma i Umeå nu efter några jättehärliga dagar i Barcelona :)