lördag 18 oktober 2008

Crap evening

Det blev en snabb tillagad middag - efter ica svängde jag förbi Max och lyxade till det med slaktburgare såhär på lördagskvällen. Mm, det var ljuvligt för en kropp och själ som fortfarande inte har hämtat sig efter gårdagen.

Och efter skräpmat följer skräptv. Jag sitter och ser Stjärnor på is, som Lisa kallar för "ett äckligt program". Och det är väl ganska nära sanningen, men jag hittade inget annat. Hur som helst så vill jag ha Whyredklänningen som Carolina Gynning har på sig i kväll. Jag har spanat in den förut men nu ökade suget efter den ännu mer. Någon som vet vart den går att beställa? Har sökt igenom internet utan resultat. Jag skulle mer än gärna dra på mig den en utekväll och chocka alla genom att visa lite hud.

Hittade tyvärr inte heller någon bild på nätet, men det är i alla en svart spetsklänning med längre ärm.

Inga kommentarer: