söndag 19 oktober 2008

Gräsligt var ordet

På tal om tv-program och klänningar... Jag såg Sing a long tidigare i kväll (jag vet, en riktig kanonkväll :P) där Marie Picasso medverkade. Av någon anledning tål jag inte människan, hon är så jävla präktig på nåt vis. Men det hör inte hit, det jag störde mig mest på var hennes grymt fula klänning. Jag hatar att klanka ner på folk och i synnerhet deras klädval - men seriöst, visst såg det ut som att människan hade en badring runt höften? Gräsligt!

Jag fick föresten en inbjudan till fest i kväll också av Emma, men jag hoppade. Det kändes som att jag behövde en recoverykväll efter festen i går och dansen idag. Tvåkvällars blir det bara vid speciella helger! Jag sitter fortfarande och hinkar vatten/lättdryck/fanta för att kompensera uttorkningen.

Tyvärr missar man själva "poängen" i bilden här, men ni anar i alla fall styggelsen

2 kommentarer:

Anonym sa...

Haha :) jag hann också se henne en liten stund.. Jag håller med dig, gräsligt var ordet!

Anonym sa...

Jag ,präktiga Marie skickar dig lite värme i höstmörkret, det verkar du behöva.

Sen om präktig innebär att inte tror på skitsnack och att tala ner andra ( som du gör nu) så är jag gärna präktig!

Sen finns det väl vikigare saker i ditt liv hoppas jag än att ta dig tiden att sätta dig ner vid datorn och kommentera andras kläder, dom sitter ju inte på dig. Så det får du väl var glad för i så fall !

Jag älskar min klänning...synd bara att det inte var ite fluffigare....kommer nästa gång !!

Kram Marie

Må väl / Marie