tisdag 14 oktober 2008

Kraschade planer

HELVETE! - rent utsagt. Vi ska ha en artikel klar till på fredag, och jag har fram till i helgen haft jättesvårt att komma på vad jag ska skriva om. Till slut lossnade det däremot, så jag har suttit och researchat och skrivit frågor till den jag tänkt intervjua. Men när jag ringde till den tänkta intervjupersonen hade han inte tid i veckan, så nu har hela min plan kraschat. Vad ska jag skriva om nu? Är det någon som har ett tips är ni välkommen att höra av er.

Nu ska jag bege mig ner på stan och tröstshoppa lite (ska inhandla skorna jag spanade in förra veckan) och förhoppningsvis få något sorts uppslag till en artikel. Och får jag inte det ska jag nog spendera min lediga dag till att dra något gammalt över mig och sura hela dan.

Inga kommentarer: