söndag 5 oktober 2008

Tattoo Overloaded

Jag har på Miami ink på tv, jag tittar på tatueringssidor på nätet och jag har fullt av gaddningsidéer i huvet... Tatueringsöverdos med andra ord! Om det nu kan bli för mycket av den varan. Problemet är bara att jag inte kan bestämma mig till hundra vad jag vill göra - eller vilken av alla hundra idéer jag vill förverkliga, rättare sagt. För snart får jag studielånet, och då vill jag ta tag i det här!

Föga oväntat var jag stelfrusen när jag kom hem från matchen. Tårna var blå (ni ska få se bildbevis sen) och jag var tvungen att spola hetvatten på de ett bra tag för att jag skulle få känslan tillbaka i fötterna. Fan vad jag önskade att jag hade ett fotbad just då... Och Simon här, så att han kunde ge mig en varm kram!

Fatta vilken dröm att bli märkt för livet av Kat von D...

1 kommentar:

Anonym sa...

därför skippar vi brasilien å åker till LA istället :):) jag vill att hon ska göra min tatuering