söndag 5 oktober 2008

Akta dig Jihde...

Sådär ja, då var jag klar med mitt referat av dagens fotbollsmatch efter sisådär en halvtimmes aktivt knapprande på tangentbordet. Och jag som var så nojig över att skriva det, tankarna har rört sig runt "men jag kan väl ingenting om sport"... Men det gick ju jättebra, i mina öron låter det precis som ett sportreferat ska göra. Därmed är det dock inte sagt att det är ett lätt jobb att vara sportreporter. De som är duktiga kan säkert skriva med ett språk som har tio gånger så bra termer som mina. Men den här uppgiften visar ju i alla fall att vilken novis som helst kan få ihop något som funkar i alla fall!

Nåja, tänkte slänga upp några bilder från min dag och därefter ska jag lägga mig i sängen och se en film. För det känns verkligen som att det är det jag behöver nu...

Påbylsad och redo för att se Piteå ta sig an Vasalund/Essinge

Efter matchen behövde mina blåfrusna fossingar lite värme

En pizzadeg signerad moi. Jag tror jag fan ska skola om mig
till pizzabagare, med tanke på hur goda mina pizzor blir...

1 kommentar:

Anonym sa...

jasså du had på d vegan mössan på fotboll;)