fredag 24 oktober 2008

Bara 9 mil i från varandra

Äsch, nu är det helg så då får det vara slut på min "bloggpaus" - historiens kortaste typ? Jag måste tacka så himla mycket till alla er som uttryckt hur mycket ni saknat mina inlägg, det värmer verkligen! (Läs: ironi.)

Om ungefär en timme är min fina, fina Simon här, jag tror att det kommer att bli en toppenhelg! Jag är så glad att han äntligen pallrar sig upp hit, det är ju på tiden. Jag vet inte riktigt vad vi ska hitta på, men det lär bli mycket mys och eventuellt ska jag ta med han ut på Kalles imorrn. Och däremellan måste jag hinna plugga tentan, hur nu det kommer att gå...

Igår blev jag och Angelica äntligen klara med vårt MKV-arbete som vi har jobbat röven av oss i veckan för. Jag har långt i från nöjd måste tilläggas, men med tanke på att det blev runt 12 sidor får det fanimej räcka. Men jag är i alla fall inställd på en hel del kompletteringar... När vi skrev ut det igår var jag så lättad att jag bara ville kyssa Angelica, men jag avstod. Hon har ju faktiskt pojkvän.

Nu meddelade min älskade att han har 9 mil kvar, bäst att börja med maten. Ha det bra så länge!

Snart, snart... :)

1 kommentar:

Anonym sa...

härligt anna ;) ha en kanon helg nu :)