fredag 3 oktober 2008

Varför ska alla vara så tråkiga när jag vill partaja?

Fan vad besviken jag blir! Jag var inställd på fest i kväll, men nu verkar det inte som att någon ska ut. Jag visste sedan tidigare att det var få från klassen som skulle festa i helgen, men Emelie har i alla fall sagt hela veckan att jag och hon skulle ut och åtminstone ta ett glas, även om ingen annan var på. Men så kommer hon och ringer på dörren i eftermiddag (hon bor bara två trappor ner), med en stor fleecejacka på sig. Och innan hon ens säger något förstår jag att det inte blir något av våran plan. Visst, jag förstår henne som har sovit dåligt i natt och är trött, det är inte henne jag är besviken på. Det är bara det att när man väl stannar i Piteå och är sugen på partaj är alla andra sugen på att sova, typ.

Jag funderar stark på att dra i mig några alkoläsk och sedan röja för mig själv här hemma. Jävligt tragiskt, men är man pepp så är man!

Sällskap sökes för en klackarna i taket-afton. Svar till: Festabstinensstinn jänta

1 kommentar:

Anonym sa...

when will you go online?