tisdag 28 oktober 2008

Grattis gullpucko :)

Oroa dig inte morsan, det blev ingen klänning! Jag hittade i och för sig en som var riktigt snygg, men jag tycker inte att den var värd 800 spänn. Snygg men inte spektakulär, skulle vi kunna kalla den. I stället siktar jag in mig på att köpa ett par nya jeans hemma i Lycksele. Jag älskar ju mina Nudiejeans, därför har jag tänkt satsa på ett till par fast i en annan tvätt - och storlek. De jag har nu är lite för stora och har en tendens att bli lite hängiga i röven om jag inte använder skärp.

Annars går det framåt med pluggandet, om än sakta. Jag ligger i sängen under täcket och läser och läser och läser känns det som, men jag har fortfarande tre böcker kvar. Jag är tveksam till att jag ens kommer att hinna färdigt innan klockan nio imorrn, säkert är i alla fall att jag kommer att vara trött under tentan...

Måste föresten passa på att påminna alla som har en Simon (eller Simone för den delen) i bekantskapskretsen att gratulera denne på namnsdan! Själv ringde jag till min Simon i morse, och jag tror att jag väckte upp han trots att klockan var halv tio. Men det är så trevligt att prata med han när han är nyvaken, han låter som ett riktigt gullpucko - hehe! För övrigt hade jag hunnit sola vid den tiden, jag vart så sugen på att grilla mig lite när jag insåg att det var ett tag sedan. Det negativa med solarium (förutom cancerrisken) är dock att jag blir helt varm i ansiktet långt efter att jag har lämnat det. Mina kinder hettar fortfarande, det känns nästan som att jag har feber :P

Hur brun jag blev framträder inte av den här bilden - egentligen är jag ju helt kolsvart just nu!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Angående Nudiejeansen, om Mixup inte fått in några nya sedan jag var inne förrförra veckan finns det två par kvar i underliga storlekar, minns dock inte vilka. Det är så snopet när man bestämt sig för att köpa något, och så finns inget utbud alls!

Anonym sa...

Fan vad kul att du kommer hem, jag är ju också hemma just nu och hoppas att vi hinner träffas :D!?