söndag 19 oktober 2008

En försiktig vädjan...

Trots att Piteå är en relativt liten stad tycker jag att den har ett bra utbud av affärer o.dyl. Men det finns en butik som jag verkligen saknar: Make up Store. Speciellt nu när mitt älskade löspuder sjunger på sista melodin. Därför tänkte jag vädja till er, kära läsare. Är det någon som befinner sig i Umeå, Skellefteå eller någon stad där MUS finns och kan tänka er att kuta in och köpa ett loose powder till mig i färgen "Cream"? Självklart betalar jag in pengarna i förskott så att du slipper lägga ut pengar i förväg. Det vore jättebra om det var någon Lyckselebo också, så att Simon kan ta upp den när han (förhoppningsvis) kommer hit nästa helg. Då slipper vi ju krångla med frakten och allt :)

Inte för att jag tror det funkar, men alltid värt ett försök. Jag älskar nämligen det där pudret; även fast jag använder det dagligen räcker det i minst ett och ett halvt år. Dessutom ger den ett mattande men osminkat resultat, precis som det ska va!

Nu ska jag ta en promenad, tror att jag ska gå förbi Dollar och kika om de har några roligare prylar. Skulle behöva ramar till mina bilder som jag fick hem i veckan!


Inga kommentarer: