torsdag 4 september 2008

Blablabla

Min kära VD ringde för en stund sedan, antagligen bara för att fråga en kort sak, men det hela utmynnade i ett 26 minuters långt samtal... Absolut inget rekord, men det jag menar är att när man väl får höra dem där hemmas röster känns det väldigt bra och man har ingen större lust att lägga på. Jag saknar er verkligen!

I morgon hade jag tänkt visa er min walk in closet, ni vet klädkammaren som jag blev så glad över att finna när jag kom till lägenheten för första gången. Nej, det är ingen huvudrubrik (jag läser som sagt tidningsjournalistik nu och tänker allt jag berättar om som olika delar på ettan; huvudrubrik, puffar, etc.), det är mer för att jag ska ta mig själv i kragen och inse att den måste städas. Sen får vi se vad dagen bjuder på, förhoppningsvis några framsteg i nyhetsartikeln.

Nu ska jag bädda ner mig själv och se ett avsnitt av SATC innan jag sluter ögonen för idag. Jag är (tyvärr!!!) inne på sista säsongen nu. Och det hela blir ju desto mer intressant när Jason Lewis, Smith i serien, dyker upp...

Varför körde inte Absolut den här reklamen
utanför serien när det begav sig..?

Inga kommentarer: