tisdag 23 september 2008

Un poco cansada

Precis som jag förutspådde igår är jag sjukt trött idag... Jag har helt vänt om dygnet. Inte till det extrema kanske, men att inte kunna somna förrän runt halv ett och sedan kliva upp drygt sex timmar senare tröttar ut den bästa. Speciellt när jag har haft en så fullspäckad dag som idag med kompletteringsuppgiften, föreläsning hela förmiddan och studiebesök på Piteå-tidningen på eftermiddan. Men det sistnämnda var helt klart super: att få se lite hur tidningsarbete funkar utanför skolbänken. Fast jag var nog lite för trött för att uppskatta det till fullo, tyvärr.

Och så kom jag på att jag ska ju faktiskt klippa mig på torsdag! Jag vet inte än vad jag ska göra den här gången, för nu är jag sugen på något nytt igen. Men får se om det blir något extremt (som jag alltid drömmer om att göra, men aldrig vågar...) eller något mellanmjölkalternativ.

Jag är redan less på min relativt nya frisyr - ingen skräll va? :P

Inga kommentarer: