fredag 12 september 2008

Nu bäre av hemmåt!

Nu bär det snart av hem till Lycksele, jag väntar bara på att Frida och Victor ska bli färdig och komma och hämta upp mig. Ni kan i alla fall räkna med att det blir fattigt med uppdateringar här på bloggen i helgen, jag har för avsikt att komma hem och sociala - och inte sitta vid datorn.

Jag måste föresten köpa mig en resväska för sånna här hemresor; jag "lyckades" nyss dra sönder dragkedjan på min finfina jättehandväska som hittills har fungerat som weekendbag för mig. Fan vad arg jag blev på mig själv! Men jag ska kolla upp om det går att laga, för jag vill ha den där väskan.

Nu ringde Frida, måste skynda mig!!!!!

Min fina, och numera trasiga väska :(

1 kommentar:

Anonym sa...

EFtersom vi inte sågs nå mer idag så får vi ses nästa gång ;P