fredag 19 september 2008

Finfrämmande på ingång

Snart är helgen räddad. Min kära systeryster Lisa kommer nämligen hit i kväll och stannar till söndag! Så vi ska mysa hela helgen; se en film i kväll, gå på stan imorrn och sen bio... Och däremellan får vi se vad som händer :) Det är så synd bara att bussanslutligen mellan Lycksele och Piteå är så jäkla dålig. Trots att hon redan nu sitter på bussen kommer hon inte fram förrän halv tio eftersom hon måste vänta i Skellefteå. Men den som väntar på något gott...

Jag fick föresten ett brev från Journalistförbundet idag innehållande häftet "Spelregler för press tv radio". Snacka om att jag blev imponerad eftersom att jag ringde de igår vid 15-tiden och beställde den, och så fick jag den redan idag! Dessutom skickade de den helt gratis - enda kurslitteraturen som man får?! Nej, de där journalisterna är ett trevligt pack, hehe!

Den tackar vi det ödmjukaste för! :)

Inga kommentarer: