onsdag 17 september 2008

Imorgon är en annan dag

Nu är mitt referat snart uppe i de max 2000 tecken som vi får skriva. Det roliga är att jag knappt lagt ner någon energi på att skriva utan bara blippat över till wordfönstret då och då och skrivit ner lite medan jag suttit och spanat runt på nätet. Men jag har däremot inte fått till något sammanhang, utan bara skrivit stycken som jag måste få ihop på något snitsigt sätt. Efter lite frustration att hitta snygga övergångar funderade jag ett tag på att knäcka en cider eller två för att slappna av lite, men jag tror att jag skippar det. Nu ger jag upp och fortsätter imorrn, lär väl upptäcka då att det jag är nöjd med nu i denna sena timme inte alls duger.

Men det är morgondagens bekymmer! Sov gott (fast det är väl lite sent att uppmana det nu, alla har väl redan somnar in för några timmar sedan...)!

Nattens bevingade ord

Inga kommentarer: