söndag 14 september 2008

Wanted: tattoos

Jag, Simon och Lisa såg "Wanted" i fredags (på dvd och inte bio, ni behöver ju inte vara genin för att förstå hur det är möjligt när den just gått upp på svenska biografer...). Den var bra, men levde tyvärr inte helt upp till förväntningarna. Det var dock roligt att Angelina Jolie hade fått "behålla" sina tatueringar i filmen - och dessutom fått några till ditmålade - jag blev riktigt sugen på att lägga mig under nålen igen, snart! Jag hade ju tänkt göra min andra gaddning för ett år sedan, men velig som jag är har jag inte bestämt motiv, fastän jag i nuläget har fyra ställen på kroppen som jag vill pryda inom en snar framtid. Men det är samtidigt bra att inte göra något förhastat när det kommer till tatueringar, de ska ju trots allt sitta där resten av livet...

Har föresten 83 sidor kvar att läsa, så det kommer inte upp några bilder från helgen i kväll. Jag räknar med att det kommer att bli en lååång natt...

Het brud!

Inga kommentarer: