måndag 1 september 2008

Sen kväll med SATC

Jag behöver inte oroa mig för att ha en strömlös dator stående, jag fick support efter mitt blogginlägg. Simon ringde nämligen och talade om vart sladden låg gömd, så nu kan skrivandet återgå till det normala igen :)

Lika enkelt som att hitta datasladden var det däremot inte att installera MSN, jag har jävlats med det halva kvällen. Jag förstår verkligen inte varför de ska göra det så svårt, förut var det mycket enklare. Men det kanske är som klyschan säger, att det var bättre för? Och att vi går mot svårare tider. För tillfället är jag nog den första att hålla med...

Just nu lyssnar jag bara på glad, dansvänlig musik för att hålla modet uppe. Byebye The chosen pessimist och hello Robyn - Cobra Style. Har ni missat den sistnämnda (eller föresten, båda låtarna!) måste ni lyssna in den. Sjukt skön, bättre än orginalet. Lite kuriosa föresten: Robyns debutskiva var även min första cd, jag fick den när jag fyllde sju tror jag...

Nu ska jag spendera min sista vakna tid med mina fyra vänner: Carrie, Samantha, Charlotte och Miranda. Jag har snart sett klart boxen, sorgligt nog...

Brudarna som håller mig sällskap i natten

1 kommentar:

Anonym sa...

Det där med att det var "bättre förr" är bara en myt Annsson :-) Va bra att du har de 4 "box-vännerna" att fördriva tiden med men ännu bättre är väl att du har desto fler "fysiska" vänner!?! Ryck upp dej stumpan, solen kanske inte lyser på dej för tillfället men den har bara tagit en mikropaus, mami lovar! KRAM