tisdag 30 september 2008

Tråkigaste Idol hittills?

Är det bara jag som tycker att startfältet i årets Idol suger?! Efter att ha sett gårdagens program och halva dagens är jag inte speciellt imponerad. Anna Bergendahl som var min favorit efter kvalet såg ut som en tant igår och gjorde ett lika trött framträdande som att hon var typ sjutti och Linda som också är en favorit sjöng en astråkig låt. Och i kväll när jag ser grabbarna tänker jag mest "vilka är det där, har jag sett de förr?".

Nej, Henning och Nils skulle ha fått vara med fortfarande för att ge Idol lite personlighet - och såklart Soledad, inte bara för att hon är från Lycksele utan även för att hon sjunger så himla bra! Nu hejar jag nog på Linda (trots den tråkiga låten i går) och Johan som ser ut som en tolvåring. Jag älskar att han sjöng en the Killers-låt, jag fick genast lust att riva av den på gitarr... Ja, på en Guitarr Hero-gitarr alltså.

Favorit 1

Favorit 2

5 kommentarer:

Anonym sa...

Jag håller med! Jag tycker nästan att alla är så tråkiga att jag hellre gör något annat. Buuu! Vad snygg du blev i håret förresten :)

Anonym sa...

Outѕtanԁing quest there. What hapреned after?
Good luck!

Feеl free to surf to my website :: silk'n hair removal

Anonym sa...

I κnow this if off topic but I'm looking into starting my own weblog and was curious what all is needed to get set up? I'm asѕuming haνing a blog
like yours would сost a prеtty penny? I'm not very internet smart so I'm not
100% certain. Any tips or advice would be greatly appreciated. Many thanks

Visit my page ... honeyeater.360bookmarks.com
My website :: V2 Cigs Review - Are They A Prime Rated E Cig?

Anonym sa...

I гeаlly lіke reading an article
that ωіll make pеοрle think.
Also, many thanκѕ for allowing for me to comment!



Feеl freе to surf to my page - click through the next site

Anonym sa...

I need to to thank you for this eхcellent read!
! І certainly enjoyed everу bit of it.

I've got you bookmarked to look at new stuff you post…

Also visit my webpage wiki.battlefield.cl