måndag 29 september 2008

Trött och allmänt passiv

Då är jag tillbaka i Piteå igen, full med nya insikter efter helgen som har varit. Och jag saknar redan de mina i Lycksele...

Har haft en kass föreläsning på förmiddagen, slutade halv tolv och har sedan bara suttit och glott in i dataskärmen. Är alldeles för trött för att ta tag i något - det blir lätt så när man inte kommer hem förrän kvart i tolv på kvällen, kommer i säng en timme senare och sedan ska upp vid halv åtta på morgonen. Jag höll fan inte på ta mig ur duschen i morse, det var så jävla varmt och skönt...

Men nog om det. Jag kom ju på att jag totalt och fullkomligt glömt att berätta att jag spotade celeberiteter på hotellet i fredags, nämligen Ken Ring. Okej, det var väl inte mycket att hänga i julgranen för en antihiphopare som mig. Men det var i alla fall lite kul, med tanke på att den mest "kända" jag skådat på Lyckseles i stort sett enda uteställe är Big Brother-Anna. Kanske är det för att jag inte brukade se BB, men jag ser i alla fall inte henne som någon kändis. Men hur som helst hjälpte hon mig att leta efter mina byxor (!) på hottan för två år sedan... Stort! Eller inte.

Inga kommentarer: