torsdag 25 september 2008

Destination Lycksele

Jag är alltså i Lycksele nu igen! Vi hade inga mer föreläsningar i veckan, så det kändes lika värt att åka hem. Då hinner jag i alla fall träffa nå folk, innan jag ska jobba i helgen.

VD tjatade även på mig igår som värsta lilla ungen, "men kom hem NU!" under hela dagen. Och man vill väl inte göra ett födelsedagsbarn besviken..? Jag va hos henne hela kvällen igår och åt tårta, såg på tv och skrattade åt gamla kort. Fatta hur mycket minnen man har i sina bildmappar på datorn! Jag konstaterade föresten att jag är väldigt besviken över att jag inte har några bilder från VD's megakrullperiod. Men jag får väl tjata på henne att skicka några åt mig, hehe.

"Schemat" för dagen ser i alla fall ut enligt följande:
11.00: Klippning hos Cristel. Alltså bara en timme kvar, och jag har fortfarande inte bestämt mig hur jag vill se ut i håret...
Därefter: Umgås med Tina! :D
18.30: Fara och dansa funk.

Sen ska jag väl hinna med lite mer saker, måste nog färga håret i kväll efter klippningen... Men nu måste jag börja klä på mig och så!

1 kommentar:

Anonym sa...

Din nya frisyr blev helt rätt!Hälsningar "störande momentet" :-)