måndag 15 september 2008

Blivande Charlotte Kalla?

Otroligt att jag inte har bloggat idag, förrän nu då. Jag satt nämligen 2.5 timmar här vid datorn tidigare ikväll. Ruskigt nog vet jag inte riktigt vad jag fick för vinning av den tiden, mer än ont i ryggen eller nåt mindre trevligt...

Var i alla fall tvungen att ta en promenad efter mitt datanördande, har bestämt mig för att jag måste börja röra på mig på något sätt nu. Tyvärr har Stil ingen funkkurs i höst som de skrev på sin hemsida, nu planerar jag istället seriöst att låna mammas längdskidor till vintern. Men tills dess blir det dagliga promenader, det är ju också ett bra sätt att se andra sidor av stan - och hitta ett bra skidspår inför snöns ankomst...

Exakt 21.55 kom jag innanför dörrn och bänkade mig framför tvn för att se I ditt ansikte. Är riktigt roligt att Betnér får utrymme i rutan nu igen, en viss Björn har ju snott all humortid i rutan. Nog för att jag älskar Björn Gustafsson, men hans valpighet kan behöva vägas upp med Betnérs arroganta och stenhårda humor. Dessutom är han ju inte precis ful, men det hör inte hit... Vad tyckte jag om programmet då? Jodå, det var roligt att se han stand-upa i kyrkan om kyrkan - kan tänka mig att det är en utmaning för en komiker att våga driva om religion för troende utan att passera gränsen. Dock måste jag säga att programmets höjdpunkt var Martin Sonebys ordvitsar. De som känner mig vet ju hur mycket jag älskar götebor'shumor...

Rolig - och snygg!

Inga kommentarer: